Strona główna | Nowe zdjęcia | Najlepsze zdjęcia | Zapomniałem hasła | Rejestracja
 
 
Strona główna > Wydarzenia > Imprezy komunikacyjne > Nasz wagon na pętli Stoki
Zagłosuj na naszą stronę
Login
Użytkownik:

Hasło:

Zalogować automatycznie przy następnej wizycie?
»   Zapomniałem hasła 
»   Rejestracja 
»   Strona główna 
»   Nowe zdjęcia 
»   Najlepsze zdjęcia 
Losowe zdjęcie
Biała Fabryka [muzeum włókiennictwa]
Biała Fabryka [muzeum włókiennictwa]
Komentarzy: 0
Kołczu
Linki:
Nasz wagon na pętli Stoki


Poprzednie zdjęcie:
Następne zdjęcie:

Nasz wagon na pętli Stoki
Komentarz: Fotostop numer dwa , na pętli Stoki
Słowa kluczowe: impreza tramwaje komunikacja Stoki
Data: 28.04.2007 18:57
Wyświetleń: 3894
Pobrań: 1
Ocena: 2.50 (2 głosów)
Wielkość pliku: 128.0 KB
Dodał: Kołczu


Komentarze
sawik_mpk
Użytkownik

Dołączył: 28.04.2007
Komentarzy: 2
;)

Elin na 43,ciekawe...
29.04.2007 09:03 Offline sawik_mpk
Kołczu
Administratror

Dołączył: 01.11.2006
Komentarzy: 186
Ciekawe to jest

to że umieszczasz na Elodz fotki tablic . ZABRANIAM takich rzeczy na Elodz . Elodz to nie jest galeria taborowa :/
29.04.2007 10:21 Offline Kołczu
sawik_mpk
Użytkownik

Dołączył: 28.04.2007
Komentarzy: 2
;(

oki,przepraszam
29.04.2007 12:12 Offline sawik_mpk
Adrian
Użytkownik

Dołączył: 06.11.2006
Komentarzy: 18
.

@Smugler. To nie jest galeria tablic przede wszystkim. Stwierdzenie, że elodz nie jest galerią transportową jest krzywdzące dla gtlodz, bo z Twoich słów wynika, że fotka tablicy to fotka autobusu, czy tramwaju (taboru), a jak wiadomo tablice na gtlodz są CHYBA traktowane z przymrużeniem oka.

Aha, zmień sobie wkońcu nick! Wywal to 1990. To minuta roboty.
29.04.2007 12:28 Offline Adrian
ukalo
Administratror

Dołączył: 22.01.2007
Komentarzy: 10
No więc:

Wszystko co jest na gtlodz traktuję poważnie, chociaż wiadomo, że inaczej "mierzy się" ciężko wypracowane ujęcie z miasta, a inaczej skan rozkładu. Tablic natomiast nie ma już w ogóle - jakoś nie widzę żalu po tej kategorii.
29.04.2007 12:42 Offline ukalo
Kołczu
Administratror

Dołączył: 01.11.2006
Komentarzy: 186
ale bardziej logiczne jest umieszczanie zdjęć tablicy

na gtlodz , choć metoda jaką Sawik to robi jest dość denerwująca . Umieszcza fotki tablic w dużych ilościach jakby KM opierał sie tylko na tablicach . Tylko coś takiego jest na galerie nudne i tyle . Lepsze są fotki autobusów i tramwajów , a nie nudne tablice . Tablice fajnie ogląda sie [może ] na jakiś specjalnych przejazdach, taką metodą można dojść że każdy element związany z autobusem czy tramwajem powinien mieć swój dział . Na Elodz tak nie bedzie , a o Gtlodz nie wspominając[tam Admin pilnuje porządku jeszcze lepiej niż ja ] . Zgadzasz sie ze mną Ukalo ??
29.04.2007 13:32 Offline Kołczu
ukalo
Administratror

Dołączył: 22.01.2007
Komentarzy: 10
Zgadzam się całkowicie.

Oczywiście nie ma całkowitego bana na tablice na gtlodz, ale nie ma miejsca na tablice z sawikowej kolekcji. Jeśli tablica będzie zbliżeniem na tabor, to co innego.
29.04.2007 13:36 Offline ukalo
Adrian
Użytkownik

Dołączył: 06.11.2006
Komentarzy: 18
.

"Ja do słupa, a słup dupa"
Smugler, wywal z nicku '1990'. To minuta roboty. Ile razy mam jeszcze napisać?
30.04.2007 11:16 Offline Adrian
rkplodz
Administratror

Dołączył: 26.12.2006
Komentarzy: 13
@sec

sam mu zmień, przeca możesz ;)
02.05.2007 17:02 Offline rkplodz
Adrian
Użytkownik

Dołączył: 06.11.2006
Komentarzy: 18
.

Tak, tylko że jak ja zmienie, a on nie będzie wiedział to nie będzie mógł się zalogować.
02.05.2007 17:14 Offline Adrian
rkplodz
Administratror

Dołączył: 26.12.2006
Komentarzy: 13
hasła mu nie zmienisz

najwyżej pomęczy się 3 minuty zanim dostrzeże zminaę podpisu pod swoimi zdjęciami.
02.05.2007 20:21 Offline rkplodz